onsdag 2 september 2015

Justerat

Två kvällars regleringsförsök har gett frukt. Nu slipper jag att det blir en entonig stark resonans av det ultralågfrekventa i Interstellar (och andra lika djupa), men utan att ge avkall på något hos Master&Commander eller biljakten i Quantum of Solace. Raset av Washington Monument i Olympus has fallen blev mycket trevligare med bibehållen tung botten. Kan bara konstatera att jag har en mycket rimligare balans nu. Inte omöjligt att det skulle gå att få det ännu bättre, men det skulle kräva mycket bättre mät/analysredskap än jag har tillgång till. Jag är mycket nöjd.

--

Påbörjade en tredje burk ättiksgurka. Fortsätter att komma nya gurkor hela tiden. När denna är full och om det kommer fler - så skall jag göra ett försök på saltgurka också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar