tisdag 26 januari 2010

Vi var och såg Depeche Mode på Arenan i går kväll. Ett att mitt livs största misstag därmed rättat till (att jag inte åkte med kompisarna och såg dem när jag gick i 9:an).

Mycket bra koncert. De är mycket mer rockband på scen än de upplevs på skiva, men inget ont av det precis. Bra tryck. Tur man hade öronproppar med, vi satt typ 10 meter bakom de bakre stackarna och det fladdrade i byxbenen.

Nitzer Ebb var förband och de hade jag aldrig trott jag skulle se, det var bara väldigt extrema personer som lyssnade på dem när jag gick i gymnasiet.

Köandet för att komma därifrån förtog delar av nöjet dock... I princip en jäkla timme för 100 meter fågelvägen. Där måste de göra något åt logistiken/trafikplaneringen. Det räcker nog långt med lite mer staket inne på parkeringen så folk inte kan köra/gena hur som helst så blir det LITE bättre.



Målaren kom tidigt imorse, hann se del av målningen och den valda kulören såg fin ut på väggen.


Lång kö på motorvägen, kunde se blåljus och rök på långt håll. Det var en lastbil som var total utbrunnen. Tog mer än en halvtimme extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar