fredag 29 januari 2010

Då var rummen till barnen färdigtapetserade. I huvudsak nöjd, lite småsaker som jag inte gillar. Lite synd att man inte kan få målarens synpunkt om vilka tapeter som håller kvalité innan man beställt.

Snedväggsskarven ser bättre ut än min, men då måste jag hålla i tankarna att jag hade varit på och rundspacklat den i sovrummet redan när jag målade om senast, så utgångsläget var inte detsamma. Likaså att jag spacklade/slipade under tidspress nu... hade jag kunnat fila på det en vecka så borde jag kunna fått det snyggare också.

Köpte en "Cars"-plafond till grabben så nu är där taklampa i båda rummen.

Idag blir det minst IKEA, för vi har inte provat/köpt madrasser till barnens sängar och utan det blir det ju inte mycket till inflyttning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar