torsdag 31 mars 2016

Mest sten

Två körningar efter "sten på påse" blev det idag... men även lite slang och lite plantor. Satte två Weibulls Kronärtskockor - vet ju inte hur det blir med mina egna... blev även lite blandade jordgubbsplantor och några timjan till stenplanteringen. Det slank med en malört - hoppas jag inte nyser av den. Blev snyggt med sten runt körsbärsträdet och runt blåbärsplantorna.


(runt blåbärsplantorna - det är kakaoflis närmst plantorna, inte sten)

Känner mig ganska nöjd med denna semestern nu... hade velat få ned lök också, men vem vet vad jag får för mig imorgon?

--

Fyrdelaren till vatten jag hade från plantagen känner jag mig inte nöjd med, så det får bli en Garden senare.

--

Datorn verkar snurra igen efter en ordentlig rengöring och ökat mängd fläkt. Men man skall aldrig ropa hej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar