söndag 29 augusti 2021

Doc Holliday och det blöta spa:et.

Sonen tyckte tidigare i veckan att jag borde - om jag inte skall ha helskägg - i alla fall ha en handlebar, så har börjat spara till det. Det är lite sisådär för min del, för vi har ett par riktigt snygga sådana ibland mina kollegor och de som känner mig väl vet att jag inte tycker om att imitera, så de är snarare snubbelstockar än någon inspiration. MEN, med tanke på att jag "fick" ett medborgarskap på High Chaparral av min fru i bröllopspresent (dvs betald sådan om ifall jag lyckats bli godkänd...) så skulle en sådan passa bra till min Doc Holliday-inspiration. Så jag åkte till Gents i Hbg och skaffade lite tillbehör till det i förmiddags.

Fick monterat de tre Auro3D height layer-högtalarna på vänstersidan också, så nu är det bara lite kabeltillsnyggning kvar baktill.

Slog på mitt första Formel-3-lopp någonsin för att kolla in väderleken på Spa... och tur var väl det - så jag fick sett någon racing alls.... för F1-loppet regnade ju in i en 5-timmarskatastrof som nog kommer att få efterverkningar. Är i alla fall glad för att George Russell fick utdelning på sitt fenomenala kvalvarv med en andraplats och 9 poäng efter halveringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar